תנאי הצטרפות לטיול בחברת ספארי אפריקה באקסטרים

 

תנאים אלה הינם משלימים ואינם באים במקום תנאי ההתקשרות הכלליים של המארגן

תנאי הרשמה והשתתפות

הטיולים מוצעים לציבור בכפוף לתנאים המפורטים להלן ועצם הרשמתו של הנוסע לטיול ו/או השתתפותו בטיול, מהווה את הסכמתו המפורשת לתנאים אלה. תנאי ההשתתפות והמידע הכללי שלהלן, מהווים את חוזה ההתקשרות בין הנוסע הנרשם לטיול לבין המארגנים.

שערי מטבע זר

כל המחירים נקובים במטבע זר. התשלום יבוצע בשקלים לפי שער חליפין גבוהה המתפרסם על ידי בנק לאומי, של המטבע בו נקוב הטיול ביום התשלום הפועל.

דמי ביטול ביטול עסקת מכר מרחוק על פי חוק הגנת הצרכן התשמ"א (1981) (להלן "החוק")

תקציר מתוך החוק:

תנאי הביטול

 

תנאי ביטול עסקת תיירות קבועים בסעיף 14 (ג) לחוק הגנת הצרכן והם:


בעסקת מכר מרחוק, הצרכן רשאי לבטל את העסקה בתוך 14 ימים מיום עשית העסקה, או קבלת המסמך המכיל את פרטי הגילוי, לפי המאוחר.


כמו כן, ביטול העסקה אפשרי רק בתנאי שביטול העסקה לא ייעשה בתוך 7 ימים שאינם ימי מנוחה קודם לקבלת השירות . 

 

במקרה והעסקה איננה עונה לקריטריונים של "עסקת מכר מרחוק", תנאי ביטול העסקה המחייבים הם בתוך 14 ימים מיום עשית העסקה, או קבלת המסמך המכיל את פרטי הגילוי, לפי המאוחר.


ביטול העסקה אפשרי רק אם מועד ביטול העסקה חל בתוך 14 ימים שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו השרות אמור להינתן. אחרת התנאים לביטול עסקה הם התנאים שנקבעו ונמסרו לצרכן לפי חוזה ההתקשרות עם בית העסק.

 

ביטול עסקת מכר מרחוק לרכישת שירותי תיירות הניתנים במלואם מחוץ לישראל

 

ביום 6.2.19 נכנס לתוקפו תיקון לחוק הגנת הצרכן בנושא ביטול עסקת מכר מרחוק לרכישת שירותי תיירות הניתנים במלואם מחוץ לישראל (לדוגמא – לינה בבית מלון, כרטיס למופע וכו').

 

עפ"י התיקון לחוק, רשאי העוסק להציע לצרכנים את אותם שירותים בשתי חלופות:

הראשונה – כולל זכות ביטול כקבוע בחוק הגנת הצרכן הישראלי.

השנייה – לפי מדיניות הביטול של נותן השירות (אשר תגבר על הוראות חוק הגנת הצרכן, אף אם היא קובעת שלא תהיה לצרכן זכות ביטול, בדומה לאתרי אינטרנט בינלאומיים).

 

התנאי להצגת שתי החלופות הנו עמידה של העוסק בחובות גילוי מוגברות בטרם ביצוע העסקה (בשלב השיווק מרחוק, באתר האינטרנט) וכן לאחר ביצוע העסקה בטופס הגילוי.

 

נטל ההוכחה להצגת המידע לצרכן מוטל על העוסק.

 

 

תיקון 47 לחוק הגנת הצרכן נכנס לתוקף ביום 28.10.2016 קובע כי צרכן שהוא אזרח ותיק (מעל גיל 65) או בעל מוגבלות או עולה חדש (עד 5 שנים) אתה רשאי לבטל עסקה ברוכלות ועסקת מכר מרחוק שבוצעה באמצעות שיחה, תוך ארבעה חודשים ולא 14 יום. בהתאם, כל המועדים המצויים בסימולאטור כ-14 ימים מוארכים לגביך ל-4 חודשים.

דמי ביטול

אם ביטל הצרכן את עסקת המכר מרחוק בתוך המועד של 14 יום ועמד בתנאי הביטול, ישלם דמי ביטול של 5% או 100 ₪, הנמוך מביניהם. במידה והוזמנו מספר כרטיסי טיסה ו/או מספר חדרים במלון – דמי הביטול יהיו עבור כל כרטיס/חדר (ראו הרחבה בשאלות ותשובות מטה).

 

יש לציין כי החוק מתיר לבית המשפט לפסוק פיצויים של עד 10,000 ₪ ללא הוכחת נזק במקרה שבו סוכנות הנסיעות מסרבת להשיב לצרכן את מלוא הסכום ששילם .


ואולם, במקרה של הטעיה או אי התאמה בין מה שהוזמן לבין השירות שניתן בפועל הצרכן רשאי לבטל את העסקה ואינו חייב בתשלום דמי ביטול.

 

ביטול הטיול

המארגנים יהיו רשאים עד 15 יום לפני יציאת הטיול, לבטל את הטיול מכל סיבה שהיא, גם במקרה בו הטיול אושר, לרבות ומבלי לגרוע אם מספר הנרשמים אינו מצדיק את ביצוע הטיול, על פי שיקול דעתם הבלעדי של המארגנים.

– ביצוע הטיול מותנה במספר משתתפים מינימאלי.

בכל מקרה, בטיול לא ישתתפו מספר נוסעים העולה על מספר מקומות הישיבה באוטובוס.

הודעה על ביטול הטיול תימסר על ידי המארגנים לנוסע, תוך פרק זמן סביר לאחר קבלת ההחלטה על ביטול הטיו.

לתשומת לבך, בקשתך להזמנה התקבלה במערכת, ונמצאת בהמתנה לאישור מצד הספקים, לאחר אישור ההזמנה יחולו תנאי הביטול / שינוי של העסקה. במידה ולא נוכל לאשר הזמנתך, או להציע חלופות דומות, לא תחוייב בדמי טיפול.
כספים ששולמו על ידי הנוסע, יוחזרו לו כשהם צמודים לשער מטבע המכירה ביום ההחזר ולא תישמע על ידי הנוסע כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה בעניין הביטול


מדיניות אספקת כרטיסי טיסה

48 שעות מיום הכרטוס על ידי חברה התעופה.


זיכויים והחזרים

נוסע אשר יפסיק את השתתפותו בטיול במהלכו, מכל סיבה שהיא, לא יהיה זכאי לקבלת החזר כלשהו של כספים ששולמו על ידו. לאחר יציאת הקבוצה מהארץ לא יוחזרו כספים בגין הטיול ו/או כל חלק ממנו ו/או אירוע בו לא השתתף הנוסע מכל סיבה שהיא, לרבות סיור, קטע מסיור, או מסלול בו לא נסע, ארוחות שלא נוצלו, בתי מלון, כניסה לאתרים וכיו"ב.

המארגנים מבקשים מכל נוסע לבטח את עצמו (ראה פרק "נזקים, בטוח"). סוכני המארגנים, נציגיהם, מלווי הקבוצה או כל אחד אחר אינם מוסמכים להחזיר ו/או להבטיח החזרת כספים כלשהם ו/או להסכים לכל סטייה מהתנאים האמורים במסמך זה.

תשר (טיפים)

תשר לנותני השירות בחו"ל, כגון: נהגי האוטובוסים, מדריכים מקומיים, וכיו"ב כלול לרוב במחיר הטיול, בטיולים קבוצתיים בלבד.

לעיתים התשר לנותני השירות  אינו כלול במחיר, במידה מדריך ישראלי לא יוצא עם הקבוצה אלא מדריך מקומי דובר עברית מעביר הדרכה.

בטיולים בתפירה אישית אין מדריך דובר עיברית ולכן התשר אינו כלול במחיר.

כלכלה

ארוחות אשר לא פורטו במסלול הטיול תחת הכותרת "המחיר כולל", אינן כלולות במחיר הטיול. תפריט הארוחות נקבע מראש, רמתן שונה ממקום למקום וכך גם סוג האוכל, טעמו, גיוונו, כמותו ואופן הגשתו, אשר אינם באחריות המארגנים.

סיורי בחירה בטיולים מאורגנים

בנוסף לתכנית הטיול המוצעת ייתכנו סיורים ותכניות לבילוי הזמן אשר אינם כלולים במחיר הטיול. סיורים אלה הינם בגדר הצעה בלבד לבחירתו החופשית של הנוסע. סיורים ותכניות כאלה יאורגנו באמצעות מלווי הקבוצות, תמורת תשלום נפרד אשר יפורט בדף מידע שניתן לקבלו מהמארגנים, או באמצעות סוכני הנסיעות. קיום סיור הבחירה, מותנה במספר משתתפים מינימלי וכן באפשרות לבצעם, בהתאם לנסיבות משתנות על פי שיקול דעתו של המדריך. הסעות, דמי כניסה וכל מרכיב נוסף באלה, יהיו על חשבון הנוסעים.

תשלומים נוספים

כרטיסים למופעים ובילויים שלא נכללו בטיול, משקאות, שיחות טלפון, כביסה, שימוש במכשיר וידאו במלון, מטען עודף וכל שירות בעל אופי אישי, אינם כלולים במחירי הטיול . הפרטי או המאורגן.

גילאי המשתתפים

הטיולים המפורטים בחוברת זו, פתוחים להרשמה לציבור הרחב כולו וללא הגבלת גיל. המארגנים אינם מתחייבים שתהיה התאמת גיל ו/או כל התאמה אחרת בין המשתתפים, לרבות מבחינת כישוריהם ו/או מצב בריאותם. תחום, גיל מומלץ בטיולים מסוימים, כגון טיולי צעירים וטיולי נוער, הינו בגדר המלצה בלבד ואין באפשרות המארגנים לוודא באופן מוחלט התאמת הגיל. לא תתקבלנה טענות בנושאי גילאי המטיילים, חריגה מהגבלת גיל, כישורי המטיילים ו/או מצב בריאותם.   

השתתפות בטיול

המארגנים יהיו רשאים לדחות בקשת הרשמה, או לבטל הרשמה, של אדם, על פי שיקול דעתם וללא מתן נימוקים. כמו כן רשאים המארגנים על פי שיקול דעתם והחלטתם הבלעדית, להפסיק את השתתפותו של נוסע בטיול, אם לדעת המארגנים, השתתפותו פוגעת ואו מפריעה למהלך הטיול. במקרה בו מופסקת השתתפותו של נוסע בטיול, יוחזרו לנוסע חלקו היחסי ממניין ימי הטיול, בניכוי הוצאות למארגנים, שיתכנו בעת הפסקת השתתפותו של הנוסע. על הנוסע להודיע למארגנים בטרם הרשמתו, על כל מגבלה פיזית ואו בריאותית, שיכולים להכביד או להקשות על השתתפותו בטיול, בהעדר הודעה כזאת, יראו המארגנים כי אינו מוגבל באופן כל שהו מלהשתתף בטיול.

נוסע בודד

במידה ונוסע משלם מראש תוספת ליחיד בחדר, ספארי אפריקה מתחייבים לספק לו חדר מסוג זה.

עישון

בזמן נסיעה באוטובוס לא יותר העישון. יערכו הפסקות לפרקי זמן מתאימים למעשנים. בחדרי מלון רבים ורכבים פרטיים העישון אסור.

תחבורה

ככל ויעמוד לרשות הקבוצה אוטובוס עם נהג לביצוע תכנית הסיורים והטיולים השונים הכלולים בתכנית הטיול, כפי שפורטו במסלול כל טיול. האוטובוס לא יהיה בהכרח צמוד לקבוצה משך כל שעות היממה ובכל מקרה שעות עבודתו של הנהג כפופות לחוקי התעבורה בארצות השונות. אין זו מחובתו של נהג האוטובוס להסיע את הקבוצה ו/או את יחיד הקבוצה בשעות הפנאי, בימים או בערבים החופשיים, למקומות בילוי ולאתרים שאינם כלולים בתכנית הטיול, ואו לבצע טיולי או סיורי בחירה וכאלו שהוצעו במסלול כאפשרות בלבד. הנהג זכאי לתשלום עבור שירותים נוספים כאלה, כפי שידרש על ידו.

רמת המיזוג תהיה על פי הנוהג הקיים בארצות היעד. המארגנים אינם מתחייבים שהמיזוג יפעל בצורה מושלמת (גם בתנאי חום קשים) ואינם אחראים לתקלות העלולות להיגרם במערכת מיזוג האוויר.

בתי מלון

במסגרת הטיולים מציעים המארגנים מגוון רחב של בתי מלון, חלקם במרכזי הערים או בפרברי הערים וחלקם מחוץ לערים והמארגנים אינם מתחייבים על מיקום בתי המלון אשר אף עשוי להשתנות מעת לעת. בתי מלון רבים בעולם הנמצאים במרכזי הערים, הינם ישנים או נמצאים בסביבה מסחרית סואנת.

האכסון בבתי המלון יהיה בחדרים זוגיים עם מיטה כפולה או שתי מיטות נפרדות, כפי שיקבע על ידי בית המלון. במקרה של הזמנת חדר ל-3 איש או יותר, אפשר שהמלון יצרף מיטה נוספת או מיטות נוספות לחדר זוגי, יתכן מיטות מתקפלות. המארגנים אינם מתחייבים שבמקרה כזה יסופק חדר מיוחד וגדול יותר מחדר זוגי. 

על פי הנוהג בבתי המלון קבלת החדרים הינה בדרך כלל החל מהשעה 14:00 ועזיבתם לפני השעה 12:00 וזאת על מנת לאפשר לעובדי המלון לארגן את החדרים עבור האורחים הבאים. יתכנו מקרים שבהם תאלץ הקבוצה להמתין לקבלת החדרים או לשהות בבית המלון לאחר פינוי החדרים, בהתאם לשעות הנ"ל.

בתי מלון מוזמנים זמן רב מראש ואולם במקרים אחדים יתכנו שינויים מכל סיבה שהיא, גם ללא הודעה מוקדמת. במקרה כזה שומרים המארגנים לעצמם את הזכות להסדיר מלון חלופי באזור או לעתים מחוץ לאזור. בתי המלון יהיו ברמה דומה ככל האפשר לאלו המפורסמים בחוברת לגבי כל טיול וטיול. הנוסעים יקבלו את רשימת בתי המלון לפני יציאתם לטיול. (רשימה זו ניתנת לשינוי). מודגש ומובהר בזאת כי זהות בתי המלון להבדיל מרמתם המובטחת איננה חלק מהתחייבות המארגנים, מאחר ובמידת הצורך יתכנו שינויים של "הרגע האחרון" גם לאחר יציאת הקבוצה מהארץ, לרבות לפי שיקול דעת המארגנים. המארגנים אינם אחראים לידע צד שלישי כלשהו בדבר שינוי כלשהו.

חלוקת החדרים מתבצעת על ידי בתי המלון ואין הדבר בשליטת המארגנים. יתכנו מקרים שבהם יקבלו נוסעים חדרים פחות טובים מחדרים שקיבלו נוסעים אחרים. לא ניתן להבטיח קומה, אגף, מיקום בקומה או סוג חדר מסוימים. כמו כן, לא ניתן להבטיח חדרים צמודים או חדרים עם דלת מקשרת.

בארצות רבות, בבתי מלון ממוזגי אוויר נוהגים להפסיק את פעולת המזגן למספר שעות ביום. קורה שבאגף מסוים במלון ו/או בסביבתו הקרובה מתבצעים הליכי שיפוץ או בניה. כל אלה אינם בשליטת המארגנים ואינם באחריותם. דרוג בתי המלון נקבע על ידי רשויות התיירות המקומיות בכל מקום ומקום, על פי הקריטריונים המקובלים באותו מקום ואינו ניתן להשוואה עם בתי מלון בישראל, או בין מדינות שונות

מלווה הקבוצה בטיולים מאורגנים.

מלווה הקבוצה הינו איש הקשר בין המארגנים לנוסעים, וישמש כמנהל אדמיניסטרטיבי לקבוצה במשך כל ימי הטיול. במסגרת תפקידו יפעל המנהל האדמיניסטרטיבי כמיטב יכולתו על מנת לטפל בין היתר בארגון הסידורים השונים הקשורים למהלכו התקין של הטיול, לרבות האוטובוס, בתי המלון ומדריכים מקומיים.

על המשתתפים להישמע להוראות המלווה והמדריך ככל ככל שיהיה מלוה ומדריך

מנין ימי הטיול

במניין ימי הטיול המפורסמים בהצעה נכללים יום היציאה מהארץ ויום החזרה לארץ, גם אם בימים אלה לא נכללת תכנית סיורים, וזאת בהתאם ללוח הזמנים ומועדי הטיסות של חברות התעופה השונות. ימי הטיול נמנים החל מיום יציאת הקבוצה מהארץ ועד ליום שובה ארצה, גם כאשר היציאה מהארץ הינה בשעות אחה"צ או הערב והחזרה לארץ בשעות הבוקר. מובהר כי ייתכנו שינויים במועדי הטיסות, לרבות הזזת מועדי טיסה משעות הבוקר לשעות הערב, או הפוך ולרבות קיום הטיסות בימי שבת וחג, בכל מקרה שבו יתווספו ימים, למנין ימי הטיול הקבוע בחוברת, בשל שינוי בלוח זמני הטיסות, או שינויים בלתי צפויים ואחרים בתכנית הטיול, יחויב הנוסע בתשלום נוסף בהתאם לעלות בפועל שתתווסף למארגנים.

טיסות צרטר

בחלק מהטיולים הטיסות הינן טיסות שכר (Charter) המבוצעות על ידי מוביל אווירי בהתאם לתנאי המוביל ואחריותו ובכפוף לכל דין. הזכות בידי הטיסה לאחד טיסות, לשנות בין היתר – נתיבי טיסה, מוביל אוירי, אמצעי תובלה, מקומות, המראה, יעדי טיסה, מועדי הטיסות, מלונות וכד', ללא כל הודעה מוקדמת, אם יראה לו הדבר נחוץ או רצוי. כמו כן מובהר כי תיתכנה נחיתות ביניים, הן על ידי המוביל והן על ידי המארגן.

טיסות סדירות

בחלק מהטיולים הטיסות הינן טיסות סדירות המבוצעות על ידי מוביל אווירי בהתאם לתנאי המוביל ואחריותו ובכפוף לכל דין. הזכות בידי הטיסה לאחד טיסות, לשנות בין היתר – נתיבי טיסה, מוביל אוירי, אמצעי תובלה, מקומות, המראה, יעדי טיסה, מועדי הטיסות, מלונות וכד', ללא כל הודעה מוקדמת, אם יראה לו הדבר נחוץ או רצוי. כמו כן מובהר כי תיתכנה נחיתות ביניים, הן על ידי המוביל והן על ידי המארגן.

נזקים, ביטוח

אין המארגנים אחראים לנזקי הנוסע מכל סיבה שהיא לרבות כתוצאה מתאונות, מחלות, נזק למטען ו/או כל נזק ישיר או עקיף העלול להיגרם לנוסע במהלך הטיול, לרבות נזקים מחמת תאונה, אלימות, שוד, גניבה, אבידה של מטען או מסמכים, כרטיסי טיסה, דרכון, אשפוז, הוצאות רפואיות וכל נזק אחר. מובהר ומודגש בזאת כי לא ינתנו החזרים כלשהם בגין הפסקת טיול עקב מחלה, פציעה, או כל סיבה אחרת. הנוסע מתחייב לבטח עצמו, על חשבונו, בבטוח אישי מקיף ונרחב הכולל ומכסה את האירועים והנזקים המתוארים לעיל. לא תשמע כל טענה כי המארגנים אחראים לנזקים מהסוג המפורט לעיל שיגרמו לנוסעים במהלך הטיול.

המארגנים מודיעים בזאת מפורשות כי הם פועלים בארגון הטיולים כמתווכים בלבד בין הנוסעים לבין נותני השירותים המבצעים את תכנית הטיול ובכלל זה חברות התעופה, תחבורה, ספנות, בתי מלון, מסעדות וכיו"ב ולפיכך אין המארגנים אחראים בין במישרין ובין בעקיפין, לתקלות, שיבושים ונזקים אשר עלולים להיגרם לנוסעים ו/או לחלק מהם עקב אי ביצוע או ביצוע לקוי או חלקי של הטיולים המפורסמים בחוברת זו, וכל נזק אחר אשר עלול להיגרם על ידי נותני השירותים הנ"ל או מי אשר פועל מטעמם, לרבות בשל מעשים ו/או מחדלים של אותם נותני השירותים. אין באמור בתנאים דלעיל כדי לפגוע בזכותו של הנוסע לתבוע ישירות את כלל נותני השירותים או חלק מהם.

כוח עליון

המארגנים לא יישאו באחריות לכל ביטול ו/או אחור ו/או שינוי אשר ארעו עקב נסיבות של כח עליון, לרבות ומבלי למעט מהאמור, מלחמה, תאונות מכל סוג, מעשה טרור, שביתה או השבתה, הפסקות חשמל, אסונות טבע ו/או כל אירוע אחר אשר אינו בשליטת המארגנים.

צירוף קבוצות

במקרים מסוימים, כאשר מספר הנרשמים אינו מאפשר הוצאת טיול אל הפועל, רשאי המארגן לשתף פעולה עם גורם תיירותי אחר ולאחד נרשמים לקבוצה משותפת, כל עוד אין פגיעה במסלול הטיול המובטח. המארגן אינו מתחייב להודיע מראש לנוסעים על החלטות מסוג זה.

כללי

המארגנים פועלים ככל שניתן, גם בנסיבות משתנות ובלתי צפויות שאינן בשליטתם, על מנת לקיים את המסלול כמתוכנן. עם זאת, טיולים ואירועים המתוארים ומוצעים ע"י המארגנים, מוצעים ומתקבלים בתנאי מפורש כי הם ניתנים לשינוי, כל זאת בהתאם לשיקול הדעת המקצועי והבלעדי של המארגנים בהתאם לנסיבות. שינוים כאמור כוללים שינויים ב: תאריכים, אופן הביצוע, סדר ימי הטיול, ביצוע חלקי, אי ביצוע חלקי, אי ביצוע פרטי תכנית, ארגון אירועים חלופיים או כאלה אשר אינם כלולים בתכנית וכיו"ב.

פרוט תכניות הטיולים והאירועים מהווה מידע ותכנית מסגרת בקשר למסלולי הטיולים, אתרי הביקור, סוגי הבילוי, האפשרויות, המועדים המתוכננים לביצועם, כשכל אלה כפופים לשינוים אפשריים כאמור.

חילוקי דעות

עצם הרשמתו של נוסע לטיול כלשהו ו/או תשלום מקדמה על ידו ו/או השתתפותו בטיול ו/או בחלק ממנו מהווה את הסכמת הנוסע לכל התנאים והמידע שמפורסמים על ידי המארגן. מוסכם ומוצהר בזאת מפורשות כי עצם הרשמתו של נוסע במשרדי המארגן ו/או מרחוק ו/או בחברה ספיקית לטיול ו/או אצל סוכן נסיעות כלשהו ברחבי הארץ, לא תקנה סמכות שיפוט מקומית לבתי המשפט שבאזור שיפוטם מצוי משרד נסיעות. בכל מקרה שתוגש תביעה נגד המארגנים בין אם תוגש התביעה נגד המארגנים לבדם או יחד עם משרד הנסיעות שאצלם נרשם הנוסע, תהא סמכות שיפוט מקומית לבתי המשפט בעיר תל אביב-יפו בלבד.

0
    0
    עגלת מוצרים
    העגלה שלך ריקהלחזור לחנות
    Open chat
    היי, איך נוכל לעזור?
    דילוג לתוכן